youre world is my world - kapitel 6

Natalies perspektiv

Jag la på och gick in I mitt rum för att klä på mig. jag tog ett par korta shorts och en tröja med Londons flagga på. Jag gick in i badrummet och sminkade mig och borstade igenom håret, jag satte upp det i en slarvig tofs och gick ut och satte mig framför tv:n medan jag väntade på Liam.






Natalies perspektiv

Efter en kvart så knackade det på dörren så jag gick och öppnade den och där stod Liam. Han stod där och log sitt underbara leende och gick sedan fram till mig och gav mig en passionerad kyss på munnen och kramade om mig. Han drog in mig mot honom och kysste mig igen.

– Hello, svarade jag bara och log lite mot honom.

-what are we going to do? Frågade han och tog av sig skorna och jackan.

-I tought that you just wanted to cuddle with me …? And maybe watch a movie? Jag gick in i lägenheten och tog hans hand. Han drog in mig i mitt rum och satte på en film. Vi la oss ner i sängen och jag lutade mitt huvud mot hans axel. Jag var inte så inne i filmen men jag ville inte stänga av dem för han verkade tycka att den var bra. Jag låg och tänkte på vad som faktiskt hände igår och att han gillade mig. Det var i alla fall vad jag tog det som. Tänk om han inte gillar mig? jag blev lite osäker men slog snabbt bort den tanken och tittade på filmen.

Liams perspektiv

Efter att filmen hade vart på en stund så märkte jag att Natalie vart lite spänd och jag kunde känna att något var fel. Jag tänkte fråga henne om det var något men det gick snabbt över så det var nog inget. Jag böjde mig fram och kysste henne på hjässan och hon tittade upp på mig och log. Jag blev knäsvag varje gång hon log och ibland till och med när hon tittade på mig. jag böjde mig fram och kysste henne lät på läpparna och hon besvarade den. Hon satte sig upp och jag kysste henne igen. hon tog sin hand i mitt hår och drog mig närmare henne, jag la mig över henne och kysste henne mer och hon kysste mig tillbaka.


lite kort kapitel men jag lägger nog ute ett till senare eller ikväll:)
/E;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0