your world is my world - kapitel 9

Natalies perspektiv

-should we get going? Frågade han.

– Yes, sa jag och tog på mig mina ballerina skor och min väska.

– jag går nu, lycka till med Harry, ropade jag in mot lägenheten.

– du med, svarade hon efter en stund och jag log lite åt tanken.




Allisons perspektiv

Efter att Natalie hade gått gick jag ut i köket och tog fram ett glas och hällde upp lite cola och tog en klunk. Jag var lite nervös över hur det skulle gå men framförallt om hur jag skulle säga det till honom och tänk om han inte gillade mig även fast han hade kysst mig. jag gick in i mitt rum igen och tog på mig mina myskläder. Ett par rosa mysbyxor och en vitt linne med en rosa kofta över. Det knackade på dörren och jag hoppade till lite. Jag skyndade mig till dörren och såg Harry som stod där ute. Han var röd i ögonen och det syntes att han hade gråtit.

– hi… sa han och gick in och tog av sig skorna och jackan.

Jag visste inte vad jag skulle säga så jag flyttade mig så att han kunde komma in. Vi gick in i vardagsrummet och satte oss ner i soffan.

– i know… what i did… började han och slutade sedan mitt i meningen.

Jag tittade på honom och väntade på att han skulle fortsätta men det gjorde han inte. Så då började jag istället.

– i really like… you, sa jag och tittade ner på mina händer.

Jag kände hur jag rodnade lite på kinderna och mina händer blev lite svettiga. Jag märkte att han tittade på mig. Han tog sin hand under in haka och tog upp mitt huvud så jag tittade på honom. Han tittade in i mina ögon och jag tittade i hans, dem var gröna och helt underbara. Han böjde sig långsamt fram en liten bit samtidigt som han tittade på mig, sen stannade han. Så jag lutade mig fram och kysste honom. Det spred sig en känsla i hela mig. det kändes som om jag fick en stöt genom hela kroppen som inte slutade fören kyssen tog slut.

– i like you to, sa han och log sitt underbara leende mot mig.

Jag blev lite knäsvag och jag kände hur jag blev lite röd om kinderna igen, så jag tittade ner på mina händer som nu höll i hans.

Natalies perspektiv

Liam och jag hade åkte till en park i närheten, det var nästan bara vi där. Liam hade tagit med sig en korg och en filt som vi la upp på gräset. Han började plocka upp massa saker som han hade med sig och jag såg att det bland annat var jordgubbar doppade i choklad.

-you know that’s my favorite dessert? Frågade jag honom och pekade på jordgubbarna.

– no, it’s my favorite to, sa han och log tillbaka mot mig.

Han tog upp en jordgubbe och gav den till mig. jag lutade mig fram och tog en tugga på den. Jag gjorde likadant till honom.

Efter en halvtimme så hade vi ätit upp allt och log på filten. Jag låg å hans bröst och höll i hans ena hand. Allt var bara så perfekt. Jag sträckte mig upp och kysste honom och han besvarade den. Jag ville aldrig att det här skulle ta slut.

– i really like you, sa han och tittade in i mina blåa ögon.

– i like you to, sa jag och kysste honom igen.

Vi låg där en stund och bara njöt.

– I have a sureprise, sa han och satte sig upp.

-you know I hate sureprises? Frågade jag och log lite mot honom.

Vibörjade gå tillbaka till bilen, Efter kanske en kvart var vi framme. Han gick runt bilen och öppnade min dörr så jag kunde gå ut. Han ställde sig bakom mig och tog sina händer framför mina ögon så att jag inte skulle se något.

– where are we going? Frågade jag.

– i can’t tell you, sa han och jag kunde höra att han log lite.

Vi kom in på en liten stig och efter ett tag stannade han och jag kunde känna att han släppte lite på sina händer.

-you can open your eyes now, sa han.

Jag gjorde som han sa och när jag såg vart vi vas å vände jag mig om till honom och bara log åt honom.

– i tought you would like to cool of a bit, sa han och bet sig lite i läppen.

Han hade kört oss till en strand, Den var helt sagolik. Plötsligt lyfte han upp mig och började gå i mot vattnet. Jag skrek att han skulle släppa ner mig men han fortsatte bara. Tillslut så stod vi i vattnet så att det räckte upp till hand midja. Han kastade i mig och jag kunde känna det kalla vattnet mot min kropp. Jag kom upp över vattenytan och såg att han stod och flinade lite åt mig. jag gick fram till honom och kysste honom.

-am I cool enough for you? Frågade jag när jag avslutade kyssen.

Han nickade bara och log mot mig. han gjorde mig knäsvag och jag kände att benen vek sig lite under mig. så jag drog med mig honom ut i vattnet.

– i think you are a bit hot to, sa jag och knuffade ner honom i vattnet.

Liams perspektiv

Det började bli lite kalt så bestämde oss för att gå upp. Vi satte oss på stranden och Natalie la sig i mitt knä. Hon vände sitt huvud uppåt mot mitt och kysste mig länge och passisonerat.

– you know i … like you…, sa jag och tvekade en sekund på vad jag skulle säga.

– i like you to, sa hon och tittade lite undrande på mig.

Hon kysste mig igen.

-can we watch the sunset? Frågade hon när vi hade suttit där en stund.

– of course, svarade jag och log mot henne.

Det dröjde inte länge innan solen gick ner och det var helt underbart, jag hade aldrig sett det förut och att jag var med Natalie gjorde det bara mera speciellt.

Harrys perspektiv

vi gick in i Allisons rum och satte på en film. Jag tittade inte så mycket på den mina tankar var helt inne på något annat.

-what are you thinking about? Frågade hon plötsligt.

– nothing, svarade jag och log mot henne.

Jag kysste henne på hjässan och hon fortsatte titta på filmen.

När filmen var slut så hade Allison somnat på min axel och jag ville inte väcka henne för hon var så sött när hon låg och sov. Jag kysste henne försiktigt på panna och hon vaknade.

– what  time is it? Frågade hon och gäspade.

– It’s 10, svarade jag.

– where is Natalie? Frågade hon.

– I don’t think she’s home yet, sa jag och log mot henne.

Allisons perspektiv

-okay, sa jag och satte mig upp.

Jag frös lite så jag kröp upp närmare Harry och jag tittade lite frågande på honom men han log bara sitt underbara leende som gjorde så att jag blev helt svimfärdig.  Jag kysste honom och han kysste mig tillbaka. Jag la mig på honom och fortsatte kyssa honom.


/E:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

suuuper bra del emma :D ska kommentera den under med såklart :D

Men hur många läsare har du? ;)

2012-01-11 @ 21:29:10
Postat av: Emma

jessica(L)

jag vet inte riktigt det är olika:)

2012-01-12 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0