your world is my world - kapitel 7

Liams perspektiv

jag böjde mig fram och kysste henne lät på läpparna och hon besvarade den. Hon satte sig upp och jag kysste henne igen. hon tog sin hand i mitt hår och drog mig närmare henne, jag la mig över henne och kysste henne mer och hon kysste mig tillbaka.



Harrys perspektiv

-did you do all this for me? Frågade hon och log mot mig.

Hon tittade på limosinen och sedan på mig.

– lades first, sa jag och öppnade dörren åt henne.  

Jag ville att allt skulle bli perfekt. När vi träffades på riktigt liksom.

Vi satte oss i bilen och började prata om allt möjligt. Efter en stund stannade bilen och jag gick ut först och öppnade dörren åt henne.  Vi gick in och åt jätte god mat och verkade tycke om det också. Efter att vi hade ätit upp så tog jag hennes hand vi började gå.

 

Allisons perspektiv   

Jag hade blivit bjuden på middag av Harry på en jätte dyr restaurang. Vi började gå, och efter en stund så stannade han vi hade kommit fram till en park och vi satte oss ner på en bänk.

– you know… började han och tittade ner på sina händer.

Jag log mot honom och väntade på vad han skulle säga.

– What? Frågade jag istället när han inte fortsatte.

Han tog upp sitt huvud och tittade lite tveksamt mot mig. sedan hände allting så fort. Han lutade sig fram och kysste mig. och jag vart så paff att jag inte han reagera. Jag kände hur han drog sig undan och ställde sig upp.

– I think you must go home now, sa han bara utan att titta på mig.

– sure, sa jag och gav honom en kram.

Jag började gå hem. När jag inte kunde se honom något mer så började jag springa så fort mina ben bar mig och jag kände hur det började sveda under ögonlocken. Mascaran började rinna men jag brydde mig inte jag sprang bara snabbare och snabbare. Jag ville bara hem…


det här kapitlet blev lite kort med men...
för nästa kapitel så vill jag ha 5 kommentarer:)
det klarar ni väl?
/E :)

Kommentarer
Postat av: Elin vettu;)

Skriv!!!

2012-01-10 @ 19:41:01
Postat av: Jessica

suuuuper ;)

2012-01-10 @ 20:54:16
Postat av: haha gissa vem??? <3

meer!!!!

2012-01-11 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0