your world is my world - kapitel 19

jennas perspektiv

Jag kunde knappt tro det att jag skulle gå och ta en fika med Niall Horan. Att jag hade träffat honom över huvud taget. Vi gick till det närmaste café. Jag tog en blåbärsmuffins och en cola, Niall tog också en cola och en muffins fast en hallon. Natalie tog en bulle och en Fanta. Vi gick och satte oss och började prata om allt möjligt.



 

Harrys perspektiv

Jag öppnade dörren och jag kände hur gott det luktade. Jag tog av mig skorna och jackan. Det låg rosenblad på golvet som gick som ett spår in i lägenheten från hallen. Dem gick först in i vardagsrummet och det var där hon satt. Allison hade bytt om och satt och tittade på sin telefon när jag kom in.

– I’ve got the pizza, sa jag och log mot henne.

Hon tittade upp och gick fram till mig.

– I’ve got something for you to, sa hon och tittade in i mina ögon.

Hon hade dukat upp med talrikar och glas i köket och tänt några ljus. Jag la ifrån mig kartongen på bordet och började skära den i bitar. Hon började kyssa mig i nacken och jag kunde känna hur det rös till i min nacken.

Allisons perspektiv

Jag såg att han rös till i nacken och han vände sig om och kysste mig och jag kysste honom tillbaka. Kyssarna övergick till hångel och efter ett tag lyfte han upp mig så jag var runt hans midja och satt mig sedan på bordet.

-are you not hungary anymore? Frågade han och tittade på mig och bet sig lite i läppen.

– Not that much anymore, sa jag och log lite mot honom.

-maybe we should get back to this later? sa han och pekade på pizzan.    

Jag nickade bara och började gå mot mitt rum. Han kom bakom mig och höll om mig.

– it’s beautiful, viskade han i mitt öra.

– Just like you, fortsatte han.

Han kysste mig i nacken och jag vände mig om och kysste honom mer. Han lyfte upp mig och la mig i sängen. Han la sig på mig och kysste mig mer.

– Are you sure? Frågade han mig efter en stund.

Jag nickade bara mot honom och log. Han tittade in i mina ögon och jag log mot honom. Han böjde sig över mig och började kyssa min hals. Hans händer sökte sin innanför min tröja och upp mot min rygg, han knäppte upp bh:n och drog av sig sin tröja och sedan min. Han slutade för en liten stund och tittade allvarlig på mig, jag nickade bara och han fortsatte. Det var då jag började tvivla på om det var rätt. Tänk om han inte älskade mig som jag älskade honom. Om han bara skulle lämna mig när han hade tröttnat på mig. Han kunde få vilken tjej han ville, varför skulle han vilja vara med just mig. Men det var redan försent…


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mera!!!!

2012-01-21 @ 13:46:59
Postat av: Anonym

meeeeeer :D

2012-01-21 @ 19:17:12
Postat av: A London Story

Hej! Du kan maila mig på min mail som jag skrev där uppe ^

Kram! :) / Sara från http://alondonstory.blogg.se

2012-01-21 @ 21:08:33
URL: http://alondonstory.blogg.se/
Postat av: Melanie

haha ååå vill ha mer nu :D in och kolla min en till del kommer upp idag om folk börjar kommentera lite :D

2012-01-22 @ 14:34:27
URL: http://anotherodnovell.blogg.se/
Postat av: Linda

Meeer ! :)

2012-01-22 @ 15:05:15
URL: http://onednovelllll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0