your world is my world - kapitel 14

Allisons perspektiv

Det var något band som hete One Direction och låten hete ”What makes you beautiful”. Hade aldrig hört talas om varken bandet eller låten tänkte jag. efter en stund kom det upp en bild på Liam som satt och sjöng och sedan tittade jag lite på Liam och Natalie. När refrängen kom så såg jag att alla killarna var med i videon.

– we are in a band together, we are One Direction, sa Harry och tittade alvarligt på mig och Natalie.



Allisons perspektiv

– what? Var det ända jag kunde säga.

-we were on a television programe called the x factor. We did not win but we came on third place.

Jag reste mig upp och drog med mig Natalie som inte hade sagt något på hela tiden och vi gick ut i hallen.

– visste du om det här? Frågade jag.

Hon skakade bara på huvudet.

– men… vad ska vi säga då?

– jag vet inte. Skulle du kunna vara tillsammans med Harry en då frågade hon och tittade alvarligt på mig.

– ja, jag tror det. Du då?

– jag vet inte, det känn bara så konstigt att han inte har sagt något till mig om det på dem här veckorna.

– prata med Liam, sa jag och log mot henne.

Jag gick tillbaks mot vardagsrummet och satt mig bredvid Harry, Natalie följde efter mig.

-can I talk to you? Frågade hon Liam och dem reste sig och gick iväg in på vad jag tror var hans rum.

Natalies perspektiv

– I know this must come as a shok to you, sa han och satte sig ner bredvid mig i sängen.

-you know that I like you, righ. That’s all that matthers, fortsatte han och försökte titta in I mina ögon men jag ville inte titta på honom.

-why… didn’t you … tell me? Var det enda jag kunde få fram.

Jag kände hur det började bränna under ögonlocken och en tår som rann ner för min kind.

– I don’t know it was stupide i know, sa han och torkade bort mina tårar med sin hand.

Jag reste mig upp.

– i don’t know… if we can be… together … any more, sa jag och tårarna började rinna ännu mer...

nästa kapitel ute;)
hoppas ni gillar det;D
för nästa kapitel så ville jag ha 5 kommentarer det klarar ni väl?
// E (L)

Kommentarer
Postat av: Elin;)

Mer!;)<33

2012-01-15 @ 20:55:45
Postat av: cecci

nästa kapitel :D :D <3333

2012-01-16 @ 18:28:38
Postat av: Anonym

snälla mer!!<3

2012-01-17 @ 14:03:40
Postat av: Anonym

hallå lägg ut nu!!:P<3

2012-01-17 @ 14:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0