your world is my world - kapitel 11

Liams perspektiv

Jag kysste Natalie en sista gång och gick sedan ut till Harry som stod och väntade på mig.

– so… sa jag och tittade på honom.

-how did it go? Fortsatte jag.

Han log mot mig och nickade bara.

– i think i lov her, sa han efter en stund.



Google Image Result for http://4.bp.blogspot.com/-2TombyRyAsM/Td-NQL4TNoI/AAAAAAAAA9I/AsZvok_ETX4/s1600/tumblr_lh73ayjb131qgzguyo1_500_large.jpg

Natalies perspektiv

Jag gick in i mitt rum med Allison straxt bakom mig.

– vad gjorde ni? Frågade hon.

– först så åkte vi till en park och åt jordgubbar doppade i choklad och sedan så sa han att ha hade en överraskning åt mig. och då åkte vi iväg till en jätte mysig strand och vi var helt ensamma där och …

Mer han jag inte berätta fören hon avbröt mig.

– du gjorde det väl inte? Frågade hon.

– nej, men tyst och låt mig får berätta klar, sa jag till henne.

– sen så kastade han i mig i vattnet och det var jätte kalt. Och sen när vi hade ”badat” en stund så gick vi upp och kollade på solnedgången och det var jätte romantiskt.

Jag började ta av mig mina blöta kläder och hängde upp dem i badrummet. Sedan tog jag en varm dusch och tvättade håret efter sjövattnet. Jag tog på mig min favorit pyjamas och satte mig sedan soffan med Allison.

– hur gick det med Harry då? frågade jag efter en stunds tystnad. 

– Jag berättade… typ … att jag … gillar honom… sa hon och tittade på mig och log lite nervöst.

Jag sa inget och flinade lite åt tanken bara.

– vad gjorde ni då? sa jag istället

– vi kollade på en film fast jag somnade, sa hon och flinade lite.

Efter en halvtimme så stängde vi av tv:n och gick och la oss. Jag kunde inte riktigt somna direkt för jag låg och tänkte på Liam. Men till slut somnade jag.

Allisons perspektiv

Den här morgonen så vaknade jag inta av att telefonen ringde. Klockan var redan 10. Jag gick upp och in i badrummet och tittade mig i spegeln. När jag skulle gå in i duschen så såg jag att jag hade något på halsen.

– nej, skrek jag nästan lite för högt.

Jag gick in i dusch och tvättade håret. När jag kom ut så hade Natalie vaknat antagligen av att jag skrek.

– varför skrek du? Frågade hon.

– för att jag har den här, sa jag och pekade på mitt sugmärke som satt på halsen.

– men du sa ju att ni hade tittat på film igår? Sa hon och flinade åt mig.

– ja men vi gjorde det, sa jag.

Jag gick in i mitt rum för att klä på mig. Jag tog på mig ett par short och en kofta. Jag försökte sminka över sugmärket med lite smink men det hjälpte inte så mycket…



kapitel 11 ute nu hoppas ni gillar det;)
och ni har några ideer eller några förslag eller någont.
kommenter gärna:D
//E(L)

Kommentarer
Postat av: guess how?? <3

meer :D <3

2012-01-12 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0