your world is my world - kapitel 10

Allisons perspektiv

-okay, sa jag och satte mig upp.

Jag frös lite så jag kröp upp närmare Harry och jag tittade lite frågande på honom men han log bara sitt underbara leende som gjorde så att jag blev helt svimfärdig.  Jag kysste honom och han kysste mig tillbaka. Jag la mig på honom och fortsatte kyssa honom.






Allisons perspektiv

Jag låg på Harry och kysste honom och han kysste mig tillbaka. Han rullade runt så han låg på mig och jag log mot honom, han log tillbaka och kysste mig på halsen i stället. Jag kände att han tog in sin hand innanför min tröja och drog med sin hand på min rygg. Jag kysste honom på munnen men stannad helt plötsligt upp när jag hörde dörren öppnas. jag tittade på Harry som också hade hört och flyttade på sig. Jag gick ut i hallen och fick se Natalie och Liam som gick in. Dem stod i hallen och kysstes och jag märkte att Harry hade kommit ut och hade sina armar runt mig. jag harklade till och dem tittade upp.

-I tought you was sleeping? Sa hon och jag såg på henne att hon rodnade.

– no, sa jag och flinade åt henne.

– I think am gona go now, viskade Harry i mitt öra.

Jag vände mig om och tittade på honom med en sorgsen blick.

-I can call you tomorrow? Sa han och kramade om mig.

– you promise? Frågade jag.

Han svarade inte han bara kysste mig och nickade lite lätt sen.

Liams perspektiv

Jag kysste Natalies en sista gång och gick sedan ut till Harry som stod och väntade på mig.

– so… sa jag och tittade på honom.

-how did it go? Fortsatte jag.

Han log mot mig och nickade bara.

– i think i love her, sa han efter en stund.


hoppas ni gillar det här kapitel och kommentera gärna:)
//E (L)

Kommentarer
Postat av: Jessica

lika bra som vanligt :D

2012-01-12 @ 19:51:18
Postat av: Elin;)

håller med jessi riktigt bra:D

2012-01-14 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0