your world is my world - kapitel 35

Allisons perspektiv
Jag kröp fram mot dörren och låste upp den sakta. Han satte sig automatiskt ner bredvid mig och höll om mig han sa inget och jag sa inget heller, jag ville inte prata. Illa måendet försvann för en lite stund så jag bestämde mig för att ställa mig upp och tvätta av mig lite. Jag tog av mig tröjan och byxorna så jag bara hade linnet på mig och tvättade av mig lite i ansiktet. Det var då jag kom ihåg hur jag såg ut, jag hade inte vågat titta mig i spegeln tidigare men nu så såg jag, Kroppen var full med blåmärken eller sår. Jag tittade snabbt på Harry som nu också hade ställt sig upp. Han sa inget nu heller och det var jag glad över. Men på något sätt så var jag var rädd över vad han skulle säga… 




Jennas perspektiv

När vi hade kommit tillbaka och vi hade lämnat av Natalie och Liam så åkte vi hem till dem andra killarna. Vi satte på en film och satte och oss i Nialls rum och tittade på den ett tag. Jag hörde hur min mobil började ringa och jag letade snabbt upp den.

– hej, svarade jag och försökte att lugna ner mig.

– var har du varit? Varför har du inte svarat när jag har ring dig? sa mamma oroligt i telefonen.            

 – jag sa ju att jag skulle till en kompis, sa jag och tittade nervöst på Niall.

– ja men jag trodde att du skulle vara hemma nu eller i alla fall at skulle ringa och tala om var du var, sa hon oroligt och jag kunde höra på hennes röst att hon hade varit orolig för mig.

– ja men förlåt då, sa jag och suckade lite.

– men du vet ju at tvi blir oroliga när du inte säger till vart du är och så.

– ja jag vet men jag lovar att ringa nästa gång. Men jag måste gå nu jag kommer hem snart, sa jag och la på innan hon hann svara.

– how was it? Frågade Niall och tittade oroligt på mig.

– my mom, sa jag bara och satte mig ner igen.

Jag sa inget mer och det gjorde inte heller han. Istället lutade jag mig mot honom och log lite. filmen höll på en stund till och efter ett tag somnade jag i hans varma famn…

Harrys perspektiv

Jag sa inget utan gick bara fram till henne och höll om henne.

– should we go to bed again, sa jag och tog bort hennes hår från ansiktet.

Hon nickade och vi gick in i mitt rum igen. Jag hjälpte henne ner i sängen och la mig snabbt ner bredvid henne. Hon log på sidan och jag på andra sidan så att vi tittade på varandra. Jag kände hennes andetag mot mitt ansikte, hon la sitt huvud närmare mitt bröst och efter en stund somnade både hon och jag.

Natalies perspektiv

Jag vaknade av att min mobil plingade till. Jag gnydde högt och kollade vem det var. Sms:et var från Niall. Jag trycket snabbt upp sms:et och läste det.

”sorry if I wake you up but Liam needs to come home beacuse we are supposed to be on a photo shoot about an hour xx Niall”

Jag tittade snabbt ner på sena sidan av mig där han låg och sov.

Jag skrev ett snabbt svar om att han skulle komma.

-Liam honey, you have to go up now, viskade jag i hans öra.

– mm just five more minutes, sa han och vände sig om i sängen.

– no now, sa jag och satte mig över hans rygg.

-you are supposed to be on a photo shoot in an hour, sa jag och små log lite.

– what? Sa han och nästan flög upp från sängen.

Jag ramlade ner i sängen på andra sidan och han for upp från sängen.

– I can make you some breakfast, sa jag och bet mig lite i läppen när jag tittade på honom.

Jag gick ut till köket för att göra frukost och han gick in i duschen.

-witch shirt should I take? Kom han ut och frågade efter en kvart.

Han höll upp två olika tröjor i händerna och tittade på mig.

– I think you should take the gray one, sa jag och pekade på den.

Han drog den över huvudet och lade tillbaka den andra i väskan. Sedan kom han tillbaka till mig och hjälpte till med frukosten.

Allisons perspektiv

-honey, I’m gona go now but i will be back in five hours.

– no, don’t leave me, sa jag och satte mig upp och tittade oroligt på honom.

-I have a photo shoot with the other boya and i have to go now, sa han och kysste mig i pannan.

Jag kramade om honom länge och andades in hans lukt.

– Natalie is her about an hour, viskade han i mitt öra och små log lite.

– okay, sa jag lite ledsamt och hängde läpp.

– I love you, sa han och kysste mig i pannan en sita gång innan han gick ut.

– I love you too, sa jag snabbt innan han hann gå ut.


nu har jag suttit och skrivit det här kapitlet så skulle bli jätte glad om ni kunde kommenatera lite i en minut:)
//Kramar Emma:)

Kommentarer
Postat av: W

Jättebra!

2012-02-13 @ 13:58:06
Postat av: nathalie

skriiiv meer :D

2012-02-14 @ 07:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0