your world is my world - kapitel 34

Jag gick in i köket och plockade fram lite godis och chips och hällde upp i två små skålar. Jag kollade om ci hade något att dricka och hittade en cola flaska i kylskåpet. Jag hällde upp lite i ett glas och såg att det bara fanns ett rent. Jag letade fram två sugrör istället och stoppade ner dem i glaset. Sen gick jag ut med det till vardagsrummet där Liam satt och väntade på mig. han satte på filmen och jag satte mig ner bredvid honom och kysste honom mellan leendena.

-you know that you are my everything, sa han och tittade djupt in i mina ögon.





Natalies perspektiv

– you are my everything too, sa jag och kysste honom länge och passionerat.

Han kysste mig tillbaka och tittade in i mina ögon.

-do you have to do that? Frågade jag och bet mig lite i läppen samtidigt som jag satte mig lite upp.

– do what?

-make my fall in love you over and over again every time you smile at me.

Han svarade inte utan lyfte upp mig och satte ner mig I hans knä.

– yes, sa han mellan kyssarna och jag mellan leendena.

Han lyte upp mig och vi (han)gick in i mitt sovrum och la mig i sängen. Han la sig på mig och fortsatte att kyssa mig, det var först då jag kom att tänka på var Allison, men jag litade på Liam. Det var som om han hade läst mina tankar för helt plötsligt så slutade han och tittade på mig. Jag log stort och kysste honom lätt på munnen.

-are you sure you want to do this? Sa han och tittade djupt in i mina ögon.

– mhm, sa jag och började sakta knäppa upp han skjortknappar.

Han fick av sig skjortan och min blick drogs direkt mot hans mage. Jag fick av mig min tröja straxt efter honom och jag kände hur kroppen sakta började slappna av…

Allisons perspektiv

Jag vaknade några timmar senare av att jag hörde några ute i hallen. Jag kände igen Jennas röst och förstod då att det var hon och Niall som hade kommit tillbaka. jag brydde mig inte mer om det för jag ville inte väcka Harry genom att gå upp ur sängen. Jag lade mig på sidan och tittade på honom när han sov ända tills jag somnade om igen.

Några timmar senare

Jag vaknade upp mitt i natten helt blött. Jag satte mig rak lång upp i sängen och kände hur jag sakta började känna illa måendet komma tillbaka och jag sprang upp in på toaletten. Jag låste dörren och sprang fram den sista biten till toaletten och kände hur det sved till i halsen varje gång jag kräktes. Jag satte mig ner på golvet och lutade mig mot den kalla vägen. Jag hörde några knackningar mot dörren men jag orkade inte öppna.

– can you open? Hörde jag Harrys röst utanför dörren.

Jag kröp fram mot dörren och låste upp den sakta. Han satte sig automatiskt ner bredvid mig och höll om mig han sa inget och jag sa inget heller, jag ville inte prata. Illa måendet försvann för en lite stund så jag bestämde mig för att ställa mig upp och tvätta av mig lite. Jag tog av mig tröjan och byxorna så jag bara hade linnet på mig och tvättade av mig lite i ansiktet. Det var då jag kom ihåg hur jag såg ut, jag hade inte vågat titta mig i spegeln tidigare men nu så såg jag, Kroppen var full med blåmärken eller sår. Jag tittade snabbt på Harry som nu också hade ställt sig upp. Han sa inget nu heller och det var jag glad över. men på något sätt så var jag var rädd över vad han skulle säga… 


kapitel 34 ute hoppas ni gillar det (Y) 
jag skulle bli jätte glad om jag fick några kommentarer av er för det här kapitlet:)
det kommer inget nytt kapitel imorgon så ni får vänta tills på torsdag för nästa kapitel(fråga mig inte varför).
så ber om ursäkt redan nu men hoppas ni gillar det här kapitlet så länge:)
//KRAMAR Emma=) 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Asbra mer :D

2012-02-07 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0