förlåt

förlåt att det inte blev något kapitel igår jag blev jätte dålig:(
sen dog min dator för jag glömde laddaren i skolan.
men lovar att det kommer ett till kapitel så fort jag får laddaren någon gång ikväll typ:)
och om ni har tyr aå kanske det blir två kapitel bara för att det inte blev något igår(Y)
och när jag ändå håller på att skriva så var det några fler saker:
jag skulle bli jätte glad om det var någon som kanske kunde komma med några idéer så att jag kommer framåt lite. 
jag blir jätte glad om jag får några kommentarer på varje kapitel, då känns det lite roligare att skriva till nästa kapitel. då vet jag att det är några som läser bloggen med:)
kramar EmmaXD


Kommentarer
Postat av: W

Klart det finns några som läser bloggen ;d

2012-02-02 @ 15:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0